تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
5

استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شوراها ارجاع شد

رجب رحمانی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به درخواست نمایندگان درباره استیضاح وزیر کشور، اظهار داشت: ماده ۲۲۱ آئین نامه داخلی مجلس به صراحت اعلام دارد که هیئت رئیسه مجلس مکلف است استیضاح را بلافاصله اعلام وصول کند و به کمیسیون مربوطه ارجاع کند. […]



رجب رحمانی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به درخواست نمایندگان درباره استیضاح وزیر کشور، اظهار داشت: ماده ۲۲۱ آئین نامه داخلی مجلس به صراحت اعلام دارد که هیئت رئیسه مجلس مکلف است استیضاح را بلافاصله اعلام وصول کند و به کمیسیون مربوطه ارجاع کند.
وی بیان کرد: سوال بنده این است که چرا استیضاح وزیر کشور که روز اول با امضای ۹۳ نفر به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، اعلام وصول نمی‌شود؟
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید :

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3537 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید