تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۹
6

جنگ نابرابر سهامداران با رانت و دولت در بازار سهام / بازنده فعلی سهامداران!

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ معلوم نیست چرا هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت بازار رخ نمی‌دهد، نه سازمان بورس نه دولت هیچ یک واکنشی به ریزش‌های این روزهای بازار نشان نمی‌دهند. این درحالی است که اتفاقا اینجا جایی است که باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند زیرا دلیل ریزش‌های این روزهای بازار بی […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ معلوم نیست چرا هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت بازار رخ نمی‌دهد، نه سازمان بورس نه دولت هیچ یک واکنشی به ریزش‌های این روزهای بازار نشان نمی‌دهند.

این درحالی است که اتفاقا اینجا جایی است که باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند زیرا دلیل ریزش‌های این روزهای بازار بی اعتمادی به دولت و سازمان بورس است‌.

بی اعتمادی به سازمان بورس زیرا الان ۲ هفته است که قرار است متخلفین ریزش ۱۸ اردیبهشت ماه بورس معرفی شوند اما هیچ خبری نشده است.

و بی اعتمادی به دولت از آن جهت که مستقیما به صنایع و سود آن‌ها چشم دوخته‌ است و با افزایش نرخ خوراک و بی اعتنایی به نامه‌ کانون‌های متفاوت حرف خودش را به کرسی نشانده است.

روزهای تلخی است، گویی در یک جنگ هستیم آن‌هم با کسانی که رانت اطلاعاتی دارند و روزی از بازار سهام گریختند که هیچکس هیچ چیز نمی‌دانست.

جنگ نابرابر سهامداران این روزها علاوه بر رانت خواران با الگوریتم‌ها و ناشران خود شرکت‌ها نیز هست که هنوز گزارش ۳ ماهه منتشر نکرده‌اند.

دست‌هایی که این بلا را سر بازار آوردند همان دست‌هایی هستند که در ۱۸ اردیبهشت ریزش بیش از ۱۲۵ هزار واحدی شاخص کل را رقم زدند.

آقایان سازمان بورس لطفا متخلفین را معرفی کنید.!

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام:

رویدادهای مهم:

معاملات بورس کالا:

عرضه مس کم عیار ملی مس:

عرضه کاتد مس ملی مس:

عرضه پتروشیمی‌ها در بورس کالا:

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5167 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید