تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
6

پست جنجالی و شرم آور شبنم قربانی

تصاویری از شبنم قربانی را در کنار همسرش مشاهده میفرمایید. به گزارش تیترکوتاه، شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد که از ۲۸ سالگی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا در نقش سارای سریال ملکه گدایان شناخته می شود.او […]



تصاویری از شبنم قربانی را در کنار همسرش مشاهده میفرمایید.

به گزارش تیترکوتاه، شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد که از ۲۸ سالگی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا در نقش سارای سریال ملکه گدایان شناخته می شود.او به تازگی در سریال عشق کوفی به عنوان یکی از شخصیت های سریال همرنمایی میکند.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24058 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید