تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۱
4

اگر آقای محقق داماد، جای آیت الله جنتی بود، بر فرض محال

محمد مهاجری فعال سیاسی در صفحع شخصی خود نوشت:فرض محال که محال نیست. تصور کنید بجای فقهای فعلی شورای نگهبان، آقایان موسوی خویینی‌ها، مجید انصاری، حسین موسوی تبریزی، محمد موسوی بجنوردی، اسدالله بیات قرار داشتند و بجای آیت الله جنتی هم آقای محقق داماد نشسته بود. باز هم فرض محال کنید که آقایان افتخار جهرمی، […]



محمد مهاجری فعال سیاسی در صفحع شخصی خود نوشت:فرض محال که محال نیست. تصور کنید بجای فقهای فعلی شورای نگهبان، آقایان موسوی خویینی‌ها، مجید انصاری، حسین موسوی تبریزی، محمد موسوی بجنوردی، اسدالله بیات قرار داشتند و بجای آیت الله جنتی هم آقای محقق داماد نشسته بود.
باز هم فرض محال کنید که آقایان افتخار جهرمی، حسین میرمحمدصادقی، محسن برهانی، محمودصادقی، محسن رهامی و عبدالصمد خرمشاهی به جای حقوقدانان فعلی شورای نگهبان بودند.
باز هم فرض محال کنید که در یک انتخابات فرضی، همین اعضای محترم شورای نگهبان،آقای میرسلیم را به علت اینکه فرزندش سمپات سازمان منافقین بوده، یا آقای آقاتهرانی را بدلیل اینکه روزگاری در مملکت کاخ سفید حضور داشته، یا آقای احمدی نژاد را به اتهام ارتباط با جن گیرها و رمالها و غیبگوها، یا آقای قالیباف را بخاطر گاف بستگانش ، یا آقای سیدمحمود نبویان را بخاطر چاخانهایی که دیگران روی لپ تاپش ذخیره می کنند و او طوطی وار در شبکه افق می خواند، یا آقای سعیدجلیلی را بخاطر تشابه مواضعش با اسرائیلی ها یا آقای زاکانی را به علت ویران کردن پایتخت و… را برای انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری رد صلاحیت کنند. رد صلاحیت که نه، بلکه بگویند صلاحیت شان را احراز نکردیم! یا بر فرض محال فقهای فرضی شورای نگهبان، صلاحیت آقای علم الهدی را به دلیل اینکه ظن خوب در پرونده موقوفه منتسب به او وجود ندارد از نامزدی انتخابات خبرگان محروم کنند.
خب در چنین شرایط فرضی چه می کنیم #مااصولگراها؟ فقط برّ و برّ تماشا می کنیم و به به می گوییم و به اعتبار اینکه آقایان فقها عادلند و آقایان حقوقدانها مستقل و غیرجناحی اند،به تمجید و تحسین شان می پردازیم و به دهان هر معترضی مشت محکم می کوبیم و حالی اش می کنیم که قاعده بازی سیاست همین است و اگر قبول نداری در زمین دشمن بازی می کنی و می خواهی قانون اساسی را که میراث خون دههاهزار شهید است ملکوک کنی؟
#مااصولگراها خوب همدیگر را می شناسیم و می دانیم در چنین شرایط فرضی،عده ای را مامور می کردیم پیاده از قم راهی تهران شوند، و گروهی را سازمان می دادیم که از دیوار شورای نگهبان بالا بروند و لشگر سایبری را مامور می کردیم که اعضای شورای نگهبان را بی حیثیت کنند. برای توجیه کارمان هم، کلی آیه و روایت و سخنان بزرگان و احکام شرعی را حجت قرار می دادیم. سریال گاندو هم برایش می ساختیم و …
این نوشته را مقدمه قرار دادم برای حرفهای دیگری در آینده.بیشتر بخوانید :
۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3422 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید