تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
5

«روایت پیشرفت» در جشنواره مردمی عمار/ محفلی برای خاطره‌گویی راویان و روایتگران پیشرفت علم و فناوری

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه روایت پیشرفت محفلی برای ارائه‌ روایتی شفاهی و تصویری از دانشمندان و فناوران مسلمان و انقلابی است. محفلی برای بازگویی خاطرات قهرمانان علم و فناوری در قاب رسانه؛ این ویژه‌برنامه به پشتوانه بزرگداشت دانشمندان شهید، تأکیدی است بر رویکرد کلی دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که شعارش را روایت قهرمانان […]



گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه روایت پیشرفت محفلی برای ارائه‌ روایتی شفاهی و تصویری از دانشمندان و فناوران مسلمان و انقلابی است. محفلی برای بازگویی خاطرات قهرمانان علم و فناوری در قاب رسانه؛ این ویژه‌برنامه به پشتوانه بزرگداشت دانشمندان شهید، تأکیدی است بر رویکرد کلی دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که شعارش را روایت قهرمانان علم برگزیده و در تلاش است تا افقی نو در برابر هنرمندان و اهالی رسانه بگشاید.

ویژه برنامه روایت پیشرفت با حضور رضا یعقوب زاده مدیرعامل شرکت پویندگان راه سعادت و سازنده ونتیلاتور بومی، مهدی شفیعی مدیرعامل هلدینگ آتیه سازان ظهور شریف، علیرضا میرباقری مدیرعامل شرکت نوآوران رباتیک و پزشکی، مینا بیات مدیر پروژه ماهواره دوستی دانشگاه شریف، حمیدرضا مقاره عابد مدیرعامل شرکت کامپوزیت گستر سپاهان، اکبر عبدلی دانشیار گروه ویروس شناسی پاستور و عضو تیم سازنده واکسن کرونا و روح الله رحیمی کارگردان چهل قسمت مستند علمی پازل و با اجرای نمایش طنز «تیک آف»، امشب ساعت ۱۷:۳۰ در سالن ۳ سینمافلسطین برگزار می‌شود و حضور برای عموم در این نشست آزاد است.

«روایت پیشرفت» در جشنواره مردمی عمار/ محفلی برای خاطره‌گویی راویان و روایتگران پیشرفت علم و فناوری

 

انتهای پیام/


منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3093 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید