تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
4

لایحه حجاب و عفاف در شورای نگهبان است یا هیات رئیسه مجلس؟ /غضنفرآبادی: ایرادات شورا زیاد نیست

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت هنوز گزارش این کمیسیون درباره بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب به شورا ارسال نشده است. موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: کمیسیون حقوقی و قضایی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرده و به اتمام رسیده است؛ این گزارش به […]



رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت هنوز گزارش این کمیسیون درباره بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب به شورا ارسال نشده است.
موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: کمیسیون حقوقی و قضایی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرده و به اتمام رسیده است؛ این گزارش به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای ارسال به شورای نگهبان فرستاده شده است.
خبر فوری قالیباف درباره لایحه عفاف و حجاب در جلسه با روحانیت قم
تذکر یک نماینده مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب/ قالیباف: با اولویت دنبال می کنیم
وی توضیح داد: ایرادات شورای نگهبان ویرایشی و محتوایی بوده منتهی تعداد آن خیلی زیاد نیست؛ کمیسیون حقوقی همه موارد را بررسی کرده و اکنون باید هیات رئیسه مجلس گزارش کمیسیون حقوقی درباره رفع ایرادات شورای نگهبان را ارسال کند.
۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85294 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید