تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
1

هدف از حضور فرماندهان نظامی ایران در مرز مشترک ایران و آذربایجان چیست؟

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با همراهی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، با حضور در نقطه صفر مرزی پلدشت و گروهان مرزی ارس، از آخرین وضعیت نیروهای مستقر بازدید و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد. در این بازدید، […]



سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با همراهی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، با حضور در نقطه صفر مرزی پلدشت و گروهان مرزی ارس، از آخرین وضعیت نیروهای مستقر بازدید و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.
در این بازدید، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان از دفاع از حریم کشور، تاکید کرد: قدرت و توان بازدارندگی امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی است و تمام یگان‌های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی گفت: تلاش مرزبانان در دفاع از مرزها قابل ستایش و ستودنی است و امنیت پایدار مرزی را مدیون رشادت‌های این عزیزان در مرزها هستیم.
سرلشکر باقری هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت پدافند غیرعامل در مرز مشترک ایران و آذربایجان عنوان کرد.
بیشتر بخوانید :

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5490 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید