تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۹
5

وزیر کشور: هجمه به ماموران انتظامی از هیچ‌کس پذیرفته نیست

احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به خبرنگاری در مورد برخی هجمه ها به ماموران انتظامی گفت: تخطی در مقابل ماموران انتظامی که در حال اعمال قانون هستند از هیچ کس پذیرفته نیست. وی ضمن قدردانی از اقدامات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: فراجا همچون همیشه به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل می‌کند. […]



احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به خبرنگاری در مورد برخی هجمه ها به ماموران انتظامی گفت: تخطی در مقابل ماموران انتظامی که در حال اعمال قانون هستند از هیچ کس پذیرفته نیست.
وی ضمن قدردانی از اقدامات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: فراجا همچون همیشه به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل می‌کند.
وحیدی تصریح کرد: آنچه فراجا انجام می‌دهد مورد تاکید و تشکر قاطبه مردم عزیز است و فراجا در چارچوب ماموریت‌های قانونی خود عمل می‌کند.
وزیر کشور گفت: مردم عزیز خود را متعهد به رعایت حجاب و پوشش مناسب می‌دانند و تنها عده‌ای اندک در این زمینه گاهی دچار کوتاهی می‌شوند که از این افراد می خواهیم همچون سایر هموطنان عزیز قوانین پوشش را رعایت کنند.
بیشتر بخوانید :

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4511 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید