تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۹
4

کنایه یک روزنامه به دولت‌های احمدی‌نژاد، روحانی و رئیسی

اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی دولت‌های احمدی‌نژاد را در چند مورد خلاصه کنیم ساده‌انگاری و ساده‌سازی مسائل پیچیده اقتصادی یکی از اصلی‌ترین آنها است. احمدی‌نژاد در حالی که قیمت دلار در حال پرش بود در تلویزیون ظاهر می‌شد و می‌گفت «دلار بالا رفته میاریمش پایین» اما نتوانست. دیگر ویژگی قابل اعتنای دولت‌های او چه بودند؟ دولت […]



اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی دولت‌های احمدی‌نژاد را در چند مورد خلاصه کنیم ساده‌انگاری و ساده‌سازی مسائل پیچیده اقتصادی یکی از اصلی‌ترین آنها است. احمدی‌نژاد در حالی که قیمت دلار در حال پرش بود در تلویزیون ظاهر می‌شد و می‌گفت «دلار بالا رفته میاریمش پایین» اما نتوانست. دیگر ویژگی قابل اعتنای دولت‌های او چه بودند؟ دولت احمدی‌نژاد این ویژگی را داشت که برای هر رخدادی در اقتصاد یک کارگروه با افرادی که چندان تغییر نمی‌کردند تشکیل می‌داد و البته این کارگروه‌ها به کسی و به شهروندان نیز گزارش نمی‌دادند.
این روزنامه سپس نوشته است: ویژگی دولت‌های روحانی چه بود؟ دولت روحانی در دور دوم که کنترل شرایط از دستش در رفته بود با کمک رییس سازمان برنامه‌وبودجه کارش ارائه بسته‌های اقتصادی بود. به نظر می‌رسد دولت سیزدهم از روی دست هر دو دولت می‌نویسد. حقیقت است که وزیر اقتصاد با کمک منطقه آزاد استارت بسته‌بندی دوباره را زده‌اند و در گام اول یک بسته‌بندی با ۷۰۰ بسته سرمایه‌گذاری و ۴۳۰ هزار میلیارد تومان تدارک دیده‌اند.حالا مشکل چیست؟ مشکلی نیست فقط باید به دنبال سرمایه و سرمایه‌گذار بگردیم که اکنون حکم کیمیا را دارند.
بیشتر بخوانید :

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4483 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید