تاریخ: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
2

آتش‌سوزی گسترده در تالاب هورالهویزه عراق/ عکس

حسین دلیریان؛‌ مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران در صفحه توییتر خود نوشت: “تصاویر ماهواره‌ای آتش‌سوزی گسترده و پراکنده در بخش عراقی تالاب هویزه و وجود دود ناشی از آن که به سمت شهرهای مختلف استان خوزستان در حرکت است را تأیید می‌کند. تک‌تصویر، مناطق آتش‌سوزی را مشخص می‌کند و فایل تصویری هم دود […]



حسین دلیریان؛‌ مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران در صفحه توییتر خود نوشت: “تصاویر ماهواره‌ای آتش‌سوزی گسترده و پراکنده در بخش عراقی تالاب هویزه و وجود دود ناشی از آن که به سمت شهرهای مختلف استان خوزستان در حرکت است را تأیید می‌کند.
تک‌تصویر، مناطق آتش‌سوزی را مشخص می‌کند و فایل تصویری هم دود ناشی از آن را نشان می‌دهد”
آتش‌سوزی در قسمت عراقی هورالعظیم از بامداد روز ۳۰ شهریورماه آغاز شده است. کانون این آتش‌سوزی جنوب و جنوب غربی دریاچه “ام النعاج” در هورالهویزه عراق بوده است.
فاصله کانون آتش‌سوزی با استان خوزستان ۱۰ کیلومتر و دلیل آتش‌سوزی نیز گرمای هوا، خشکی تالاب بوده و آتش‌سوزی کشاورزان و دامدارن در بخش عراقی گزارش شده است.

۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 55106 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید