تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
3

از دریافت کد بورسی تا کسب سود در بازار سرمایه

در این مطلب به چگونگی انتخاب بهترین کارگزاری بورس برای دریافت کد بورسی و البته اهمیت آموزش آنلاین بورس پرداخته‌ایم. گام نخست: انتخاب بهترین کارگزاری بورس و دریافت کد بورسی نخستین گام برای سرمایه گذاری در بورس و کسب سود از این بازار انتخاب کارگزاری بورس و دریافت کد بورسی است. برای این کار لازم […]



در این مطلب به چگونگی انتخاب بهترین کارگزاری بورس برای دریافت کد بورسی و البته اهمیت آموزش آنلاین بورس پرداخته‌ایم.

گام نخست: انتخاب بهترین کارگزاری بورس و دریافت کد بورسی

نخستین گام برای سرمایه گذاری در بورس و کسب سود از این بازار انتخاب کارگزاری بورس و دریافت کد بورسی است. برای این کار لازم است پس از بررسی خدمات ارائه شده توسط کارگزاری‌های مختلف و مقایسه آن‌ها با نیازهای خود، بهترین کارگزاری بورس را برای خود انتخاب کنید. در واقع، عموما نمی‌توان یک کارگزار را به‌عنوان بهترین کارگزاری بورس انتخاب کرد؛ بلکه هر فرد باید ببیند کدام کارگزاری خدمات مورد نیاز او را به بهترین شیوه و با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، افرادی که به تازگی وارد این بازار شده‌اند، ممکن است در ابتدای فعالیت خود با سوالات بی‌شماری از چگونگی دریافت کد بورسی، تا سوالات دیگر در زمینه سرمایه‌گذاری، خرید سهام و… مواجه شوند. در چنین شرایطی لازم است کارگزاری را انتخاب کنید که با یک سیستم پشتیبانی پاسخگو در تمامی مراحل سرمایه‌گذاری همراه شما باشد و به سوالاتتان پاسخ دهد. جالب است بدانید کارگزاری فارابی به‌عنوان نخستین کارگزاری کشور که خدمات پشتیبانی خود را به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته -حتی روزهای تعطیل- ارائه می‌دهد، همچنان در زمینه پشتیبانی از مشتریان بهترین کارگزاری بورس است.

علاوه بر این، موارد دیگری نیز هستند که باید پیش از دریافت کد بورسی از یک کارگزاری در نظر بگیرید. تنوع محصولات سرمایه‌گذاری، قدرت و سرعت سامانه معاملات آنلاین و برگزاری دوره‌ها و ارائه محتوای آموزشی درخصوص سرمایه‌گذاری، از دیگر نکاتی است که بهتر است پیش از انتخاب کارگزاری به آن توجه داشته باشید.

اهمیت تنوع محصولات سرمایه‌گذاری

دریافت کد بورسی و خرید سهام تنها شیوه کسب سود از بورس نیست! برای سرمایه گذاری در بورس شیوه‌های غیرمستقیمی نیز وجود دارند که به افراد این امکان را می‌دهند تا بدون برخورداری از دانش بورسی یا صرف زمان در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و از سود آن بهره‌مند شوند. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و استفاده از خدمات سبدگردانی در بورس، دو شیوه اصلی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس به‌شمار می‌روند. با استفاده از هر یک از این خدمات شما در واقع مدیریت سرمایه خود را به تیمی حرفه‌ای از بهترین سرمایه‌گذاران بازار می‌سپارید و می‌توانید بدون صرف زمان از سود سرمایه‌گذاری استفاده کنید. در نظر داشته باشید گروه مالی فارابی در حال حاضر محصولات سرمایه‌گذاری متنوعی نظیر صندوق با درآمد ثابت هدیه، صندوق درآمد ثابت لبخند، صندوق سهامی سلام، صندوق اهرمی جهش و صندوق سهامی یکم اکسیر را در سبد محصولات خود دارد. لازم به ذکر است این شرکت از سال ۱۳۸۸ توانسته بازدهی ۲۴ هزار درصدی نصیب سرمایه‌گذاران خود کند که مراتب بیشتر از تمام بازارهای موازی است.

قدرت و سرعت سامانه معاملات آنلاین

امروزه تمام فرایند سرمایه گذاری در بورس از ابتدایی‌ترین مرحله آن یعنی دریافت کد بورسی تا خرید و فروش سهام و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تماما به‌صورت آنلاین انجام می‌شود؛ بنابراین بسیار مهم است سرمایه‌گذاران کارگزاری را انتخاب کنند که از یک سامانه معاملات آنلاین قوی و پرسرعت برخوردار باشد. فارابیکسو به‌عنوان سامانه معاملات آنلاین کارگزاری فارابی با برخورداری از امکاناتی نظیر  ابزار تحلیل تکنیکال، پرتفوی مجازی و البته سهولت استفاده از آن، این کارگزاری را به یکی از بهترین کارگزاران بازار سرمایه کشور تبدیل کرده است.

گام دوم: آموزش آنلاین بورس 

پس از دریافت کد بورسی، زمان آن می‌رسد که در دوره‌های آموزشی شرکت کنید. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید ابتدا با اصول پایه‌ای فعالیت در بورس و انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در این بازار آشنا شوید و سپس آموزش‌های مناسب برای ادامه مسیر سرمایه‌گذاری خود را دریافت کنید. در نظر داشته باشید اگر انتخاب شما سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس باشد، نیازی به شرکت در دوره‌های آموزشی نیست و کافی است با انتخاب یک صندوق سرمایه‌گذاری یا امضای قرارداد سبدگردانی در بورس، سرمایه‌گذاری خود را در این بازار آغاز کنید.

اما در صورتی که انتخاب شما سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس از طریق خرید و فروش سهام است، لازم است پس از دریافت کد بورسی و قبل از آغاز خرید و فروش سهام در دوره‌‌های آموزشی مرتبط شرکت کنید. مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز برای خرید و فروش سهام  آشنایی با تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، تابلوخوانی و فیلترنویسی در بورس است. شما با یادگیری این مهارت‌ها و تمرین هر یک، می‌توانید اطمینان داشته باشید با سرمایه‌گذاری در بورس سود کافی به‌دست می‌آورید. در نهایت فراموش نکنید دوره‌های آموزش آنلاین بورس را حتما در مراکز آموزشی معتبر بگذرانید.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35620 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید