تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

استایل منحصر به فرد بانوی زیباروی سینما

فقیهه سلطانی تصویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد. به گزارش تیترکوتاه، فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی، علاقه زیادی به ورزش داشت و اکنون همسری فوتبالیست دارد و به عنوان کارگردان نیز فعالیت می کند. فقیهه سلطانی بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در سال ۹۴ زمانی که […]



فقیهه سلطانی تصویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش تیترکوتاه، فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی، علاقه زیادی به ورزش داشت و اکنون همسری فوتبالیست دارد و به عنوان کارگردان نیز فعالیت می کند. فقیهه سلطانی بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در سال ۹۴ زمانی که ۴۱ ساله بود با جلال امیدیان فوتبالیست سابق کشورمان ازدواج کرد. امیدیان از همسر سابقش یک دختر به نام نسیم دارد و حاصل زندگی مشترک او با خانم سلطانی دختری به نام گندم دارد.

فقیهه سلطانی تصویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن….

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25423 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید