تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

این جنگنده پنهان‌کار جدید چین است / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چین در ساخت هواپیمای شنیانگ اف‌سی ۳۱ که با نام جی ۳۱ هم شناخته می‌شود از فناوری چاپ سه‌بعدی لیزری در تولید بسیاری از قطعات استفاده کرده است تا هر چه بیشتر وزن محصول نهایی را کاهش دهد. ظاهر این هواپیمای دو موتوره یادآور اف ۳۵ آمریکایی است و آمریکایی‌ها مدعی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چین در ساخت هواپیمای شنیانگ اف‌سی ۳۱ که با نام جی ۳۱ هم شناخته می‌شود از فناوری چاپ سه‌بعدی لیزری در تولید بسیاری از قطعات استفاده کرده است تا هر چه بیشتر وزن محصول نهایی را کاهش دهد.
ظاهر این هواپیمای دو موتوره یادآور اف ۳۵ آمریکایی است و آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند که چین از اطلاعات سرقت شده پروژه اف ۳۵ در ساخت این پرنده استفاده کرده است.
گفته می‌شود که چین برای ساخت مواد جاذب راداری بدنه هواپیما تا حدودی از کمک‌های روسیه نیز بهره برده است.
پاکستان از جمله کشورهایی است که برای خرید جنگنده‌های نسل پنجمی اف ۳۵ ابراز علاقه کرده است.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107484 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.