تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
1

این صدای بیگ بنگ است/ فیلم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نظریه مِه‌بانگ یا بیگ بنگ معتبرترین مدل مابین مدل‌های کنونی کیهان‌شناسی یعنی دریای سیاه‌چاله، جهان‌های متناوب و جهان از هم گسسته است که وجود جهان قابل مشاهده را از ابتدایی‌ترین دوران شناخته‌شده در سراسر دورهٔ فرگشت آن توضیح می‌دهد. در این ویدئو به صدای انفجار بزرگ گوش کنید که توسط فیزیکدان […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نظریه مِه‌بانگ یا بیگ بنگ معتبرترین مدل مابین مدل‌های کنونی کیهان‌شناسی یعنی دریای سیاه‌چاله، جهان‌های متناوب و جهان از هم گسسته است که وجود جهان قابل مشاهده را از ابتدایی‌ترین دوران شناخته‌شده در سراسر دورهٔ فرگشت آن توضیح می‌دهد.

در این ویدئو به صدای انفجار بزرگ گوش کنید که توسط فیزیکدان جان جی ساخته شده‌است، او داده‌های اندازه‌گیری CMB را از تلسکوپ پلانک ESA گرفت و فرکانس‌های انرژی را به صدای قابل شنیدن تبدیل کرد.
بیشتر بخوانید:

۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 100812 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.