تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
1

این عروسی با ۷هزار مهمان در ۷ شبانه‌روز خبرساز شد/ عکس

مراسم ازدواج اسمر و رحیم زوج ارومیه‌ای به مدت ۷ شبانه‌روز و با حضور بیش از ۷‌هزار مهمان برگزار شد. روزنامه اطلاعات ۲۶ تیر ۱۳۵۲ گزارشی منتشر کرد از مراسم عروسی یک کارمند اداره برق و خانمی خانه دار در محله بازارباش ارومیه که به دلیل کثرت مهمان‌ها که از شهرها و روستاها به مراسم […]



مراسم ازدواج اسمر و رحیم زوج ارومیه‌ای به مدت ۷ شبانه‌روز و با حضور بیش از ۷‌هزار مهمان برگزار شد. روزنامه اطلاعات ۲۶ تیر ۱۳۵۲ گزارشی منتشر کرد از مراسم عروسی یک کارمند اداره برق و خانمی خانه دار در محله بازارباش ارومیه که به دلیل کثرت مهمان‌ها که از شهرها و روستاها به مراسم دعوت شده بودند، یک هفته به طول انجامید و هفت بار شام عروسی بار گذاشته شده و هفت بار مدعوین هدایای خود را به زوج تازه به خانه بخت رفته اهداء کردند. این مراسم که شهر ارومیه را تحت تاثیر خود قرار داده بود در منزل داماد برگزار شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7761 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید