تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
3

این ۳ استان بیشترین نقاط حادثه‌خیز را دارند

سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره آمار نقاط حادثه خیز اظهارکرد: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد کل نقاط حادثه خیز درون شهری در کشور ۲۵۲۳ نقطه بود که تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۴۲۷ نقطه اصلاح شده است. وی افزود: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و […]



سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره آمار نقاط حادثه خیز اظهارکرد: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد کل نقاط حادثه خیز درون شهری در کشور ۲۵۲۳ نقطه بود که تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۴۲۷ نقطه اصلاح شده است.
وی افزود: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و تعداد ۱۷۱ نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.
هادیانفر با بیان اینکه استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و خوزستان با ۵۳مورد از۲۵۷ نقطه حادثه خیز انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: استان های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴ ، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان ها اعلام شد و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی چون نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار است.
هادیانفر خاطرنشان کرد: صورتجلسه تنظیمی بابت شناسنامه های نقاط حادثه خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان و شهرداری های استان مربوطه تنظیم شده که در نهایت به تایید وزارت کشور رسیده است.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79968 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید