تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
1

بازداشت ۳۰۰ نفر در یک پارتی شبانه و پلمب تالار

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی شاهرود با اشراف اطلاعاتی و در گشت‌زنی نامحسوس، متوجه برگزاری پارتی شبانه مختلط و بی‌بندوبار در یک تالار واقع در حومه این شهرستان شدند. وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی‌های لازم و رعایت موازین شرعی و قانونی ۳۰۰ نفر مرد و زن هنجارشکن را در […]



سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی شاهرود با اشراف اطلاعاتی و در گشت‌زنی نامحسوس، متوجه برگزاری پارتی شبانه مختلط و بی‌بندوبار در یک تالار واقع در حومه این شهرستان شدند.
وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی‌های لازم و رعایت موازین شرعی و قانونی ۳۰۰ نفر مرد و زن هنجارشکن را در این پارتی شبانه بازداشت کردند.
او با اشاره به وظایف این نیرو در برخورد با متخلفان بیان کرد: تالار مورد نظر به‌دلیل تخلف صنفی پلمب شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع پلیس با این گونه مراسم غیرشرعی و حرام، ادامه داد: حضور جوانان در چنین فضاهایی به‌دلیل کنترل نداشتن خانواده‌ها اتفاق می‌افتد.
وی به نقش مهم مردم و خانواده‌ها در جلوگیری از بزه‌های اجتماعی اشاره و اضافه کرد: از مردم تقاضا می‌شود فرزندان خود را که سرمایه‌های آینده کشورند کنترل و از حضور آنها در این‌گونه مراسم جلوگیری کنند.
بیشتر بخوانید:
کشف بنز S۵۰۰ قاچاق در پارکینگ یک برج در تهران
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82147 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید