تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
2

با یک باد و باران، یک نفر در تهران جان باخت/ جزئیات

محمد اسماعیل توکلی با اشاره به شرایط جوی روز گذشته تهران اظهار کرد: روز گذشته ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ طوفان و برخورد صاعقه در استان تهران ۹ مصدوم برجا گذاشت. وی افزود: ۵ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر در محل حادثه درمان شدند و متاسفانه یک نفر از مصدومان بر […]



محمد اسماعیل توکلی با اشاره به شرایط جوی روز گذشته تهران اظهار کرد: روز گذشته ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ طوفان و برخورد صاعقه در استان تهران ۹ مصدوم برجا گذاشت.
وی افزود: ۵ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر در محل حادثه درمان شدند و متاسفانه یک نفر از مصدومان بر اثر حوادث جوی روز گذشته فوت کرده است.
رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: همچنین هفت دستگاه آمبولانس در روز گذشته برای خدمت رسانی به مصدومان اعزام شده است.
بیشتر بخوانید:
توفان و سیل تهران را بهم ریخت/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30138 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید