تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۱۲
3

بدشانسی سردار پس از درخشش؛ آزمون در بیمارستان رم

تیم رم روند بسیار خوبی را آغاز کرده است و قبل از میزبانی از مونزا در هفته نهم سری آ ایتالیا، روی نوار سه پیروزی پیاپی قرار داشت. در بازی عصر امروز هم این تیم موفق شد با یک گل شیرین دقایق پایانی، تیم مونزا را در خانه شکست دهد. شکستی که البته هزینه‌های زیادی […]



تیم رم روند بسیار خوبی را آغاز کرده است و قبل از میزبانی از مونزا در هفته نهم سری آ ایتالیا، روی نوار سه پیروزی پیاپی قرار داشت. در بازی عصر امروز هم این تیم موفق شد با یک گل شیرین دقایق پایانی، تیم مونزا را در خانه شکست دهد. شکستی که البته هزینه‌های زیادی برای این تیم داشت.
سردار آزمون در دقیقه ۶۳ وارد بازی شد و در مدت حدود نیم ساعت بازی قابل قبولی ارائه کرد و موفق شد یک موقعیت خوب روی دروازه حریف خلق کند. اما بعد از بازی از باشگاه رم خبر می‌رسد که این بازیکن دچار مصدومیتی از ناحیه عضلات ساق پا شد و با وجود احساس درد در زمین باقی ماند و بازی را کامل کرد.
ان دیکا هم از ناحیه کف پا مصدوم شد و هر دوی این بازیکنان برای مشخص شدن شدت مصدومیتاشان نیاز به تست‌های بیشتر خواهند داشت. رم یک لیست بلند بالا از مصدومان شامل، مارش کامبولا، پائولو دیبالا، رناتو سانچس، لورنزو پیگرینی و تامی آبراهام دارد.
ژوزه موینیو هم در دقایق پایانی بازی به دلیل توهین به سرمربی حریف از زمین اخراج شد و حداقل یک بازی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 70752 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید