تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۳۴
2

برای اینکه زودتر از دست سرماخوردگی خلاص شویم،‌ چه کنیم؟

به گزارش خبرآنلاین، هنگام سرماخوردگی برای بهبودی سریع‌تر چه کنیم؟، این سوال را حتما بارها شنیده‌اید، دکتر فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه هنگام سرماخوردگی باید از مواجهه با هوای سرد و نیز هوای آلوده خودداری کنیم، می‌گوید: از مصرف مایعات گرم، میوه‌ها و […]



به گزارش خبرآنلاین، هنگام سرماخوردگی برای بهبودی سریع‌تر چه کنیم؟، این سوال را حتما بارها شنیده‌اید، دکتر فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه هنگام سرماخوردگی باید از مواجهه با هوای سرد و نیز هوای آلوده خودداری کنیم، می‌گوید: از مصرف مایعات گرم، میوه‌ها و آبمیوه طی دوران سرماخوردگی نباید غافل شوید.
این متخصص ادامه می‌دهد: شستشوی بینی با محلول‌های شستشو کمک‌کننده است.
به گفته او مصرف میوه‌های حاوی ویتامین سی ، دمنوش‌ها و بخور آب گرم با گیاهی مثل پونه بسیار کمک کننده است.
این متخصص درباره مصرف آنتی‌بیونیک‌ها تاکید می‌کند: اما مصرف آنتی‌بیوتیک بصورت خودسرانه اصلا توصیه نمی‌شود. اگر ٢۴ساعت از تب گذشته و علایم از بین رفته می توان از خانه خارج شد. مصرف غذاهایی که پروتئین بالا و با کیفیت دارند را طی دوران نقاهت توصیه می‌کنم.
توضیحات این پزشک را اینجا ببینید:
ببینید | هنگام سرماخوردگی برای بهبودی سریع‌تر چه کنیم؟

۴۷۴۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92360 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید