تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
1

تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی با ۲۶ مصدوم

در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور سلفچگان به دلیجان ۲۶ نفر مصدوم شدند. این حادثه ساعت ۵ صبح امروز به اورژانس اعلام که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس از قم و یک دستگاه از دلیجان به محل اعزام شدند. این حادثه ۲۶ مصدوم داشت که ۱۵ نفر به بیمارستان منتقل و ۱۱ […]



در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور سلفچگان به دلیجان ۲۶ نفر مصدوم شدند.
این حادثه ساعت ۵ صبح امروز به اورژانس اعلام که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس از قم و یک دستگاه از دلیجان به محل اعزام شدند.
این حادثه ۲۶ مصدوم داشت که ۱۵ نفر به بیمارستان منتقل و ۱۱ نفر هم در محل خدمات درمانی گرفتند.
مصدومان به بیمارستان‌های امام رضا(ع) و خیرین سلامت قم و بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان منتقل شدند؛ این حادثه خوشبختانه هیچ مورد فوتی به همراه نداشت.
بیشتر بخوانید:
جزئیات حادثه مرگبار ریزش یک ساختمان در باقرشهر تهران
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68956 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید