تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

تصاویر جان باختگان سقوط هواپیمای آموزشی در کرج

همچنین به گزارش  ایمنا، خبر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام صبح امروز _دوشنبه نهم مردادماه_ در رسانه‌ها منتشر شد، در پی این خبر سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که دو دانشجو و استاد خلبان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. همچنین روابط‌عمومی فرودگاه پیام طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که […]



همچنین به گزارش  ایمنا، خبر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام صبح امروز _دوشنبه نهم مردادماه_ در رسانه‌ها منتشر شد، در پی این خبر سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که دو دانشجو و استاد خلبان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.
همچنین روابط‌عمومی فرودگاه پیام طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علت قطعی و اصلی سانحه توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی در دست بررسی است، اما تا این لحظه علت حادثه نقص فنی اعلام شده است.

مهدی جعفری، مدیر روابط‌عمومی فرودگاه پیام درباره سانحه سقوط هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام به  ایمنا، گفت: مرجع اصلی اطلاع‌رسانی و توضیحات حادثه سازمان هواپیمایی کشور است، اما این مجموعه می‌تواند به عنوان مطلع، اطلاع‌رسانی داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پیش از وقوع سانحه با برج مراقبت تماس داشته است یا خیر، افزود: استادخلبان پیش از سقوط اعلام کرده که یکی از موتورهای هواپیما از کار افتاده است و شرایط کنترل فراهم نیست، متأسفانه به همین دلیل ساعت ۵:۴۵ صبح این هواپیما در حوالی فرودگاه پیام سقوط کرد و موفق نشد خود را به باند فرود برساند.

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه پیام خاطرنشان کرد: تیم بررسی و کارشناسان سازمان هواپیمایی به همراه رسانه‌ها در محل حادثه حضور دارند و علت اصلی و قطعی به‌زودی اعلام خواهد شد.
جعفری زمان پروازهای آموزشی را یک ساعت دانست و ادامه داد: امیرحسین محمودی ۱۹ ساله و دانشجوی آموزش خلبانی و استادخلبان نوید ۴۲ ساله در این هواپیما حضور داشتند که متأسفانه جان خود را از دست دادند.

کد خبر ۶۷۶۸۴۴

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24140 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید