تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۳
2

تلف شدن یک یوزپلنگ ماده در جاده/ عکس

با گذشت فقط حدود ۳ ماه از تلف شدن یوزپلنگ ماده ایرانی به نام ماجراد که با ۳ جنین در محور میامی _ سبزوار تلف شد، صبح سه‌شنبه ۶ تیرماه یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس آباد شهرستان میامی در اثر برخورد با ماشین تلف شد. محور میامی […]



با گذشت فقط حدود ۳ ماه از تلف شدن یوزپلنگ ماده ایرانی به نام ماجراد که با ۳ جنین در محور میامی _ سبزوار تلف شد، صبح سه‌شنبه ۶ تیرماه یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس آباد شهرستان میامی در اثر برخورد با ماشین تلف شد.
محور میامی _ سبزوار زیستگاه اصلی یوزپلنگ ایرانی است. حدود ۵۰ کیلومتر از این محور ترانزیتی محل عبور یوزپلنگ آسیایی است که تنها ۶ کیلومتر آن با فنس کشی ایمن شده است، علایم هشدار دهنده و تابلوهای هشدار نیز مکرر نصب شده است.
عدم روشنایی لازم و تکمیل نشدن فنس کشی حیات این گونه جانوری در معرض خطر را با تهدید جدی روبه‌رو کرده است.

بیشتر بخوانید:
تصاویر جدید از آذر و توران؛ یوزپلنگ‌های ایرانی
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12143 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید