تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
3

تهران بیماران روانی را به گرگان پس فرستاد؛ ۶۰ سال قبل/ عکس

شهرداری گرگان بیماران روانی ساکن این شهر را که نیاز به مراقبت ویژه داشتند برای نگهداری به بیمارستان روانی تهران واقع در امین آباد اعزام کرده بود. روزنامه اطلاعات ۲۶ مرداد ۱۳۴۲ در گزارشی مصور از بازگشت ۱۹ بیمار روانی گرگانی در حالی که به صندلی‌های اتوبوس زنجیر شده بودند خبر داد. مدیران بیمارستان رازی […]



شهرداری گرگان بیماران روانی ساکن این شهر را که نیاز به مراقبت ویژه داشتند برای نگهداری به بیمارستان روانی تهران واقع در امین آباد اعزام کرده بود. روزنامه اطلاعات ۲۶ مرداد ۱۳۴۲ در گزارشی مصور از بازگشت ۱۹ بیمار روانی گرگانی در حالی که به صندلی‌های اتوبوس زنجیر شده بودند خبر داد.
مدیران بیمارستان رازی اعلام کرده بودند که به خاطر نگهداری این بیماران از سال ۱۳۲۸ مبلغ ۱۸۷ هزار تومان از شهرداری گرگان طلب وصول نشده دارند که ادامه نگهداری این بیماران را غیرممکن کرده. از طرف دیگر مسئولان شهرداری گرگان نیز از نداشتن بودجه و امکان کافی برای نگهداری این بیماران در شهر گرگان به خبرنگار اطلاعات گفته‌اند.
پیگیری خبرنگار اطلاعات از سرنوشت بیماران روانی در انتهای گزارش آمده که با مساعدت فرمانداری و وزارت کشور بخشی از مطالبات بیمارستان رازی پرداخت و بیماران روانی زنجیر شده پس از صرف ناهار دوباره به سمت امین‌آباد تهران برگردانده شده‌اند.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37529 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید