تاریخ: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
2

توصیه‌های جدید احمد جنتی از تریبون مجلس خبرگان

احمد جنتی در نطق افتتاحیه دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همیشه باید پشتیبان راه شهدا باشیم و هرکس شهید می‌شود در همین راه و تجلیل از آن قرار دارد، اظهار کرد: ما دین‌مان اسلام است و جامعه اسلامی نیز یک جامعه امن و سلامت است. آبرو و اخلاق و اموال مردم باید […]



احمد جنتی در نطق افتتاحیه دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همیشه باید پشتیبان راه شهدا باشیم و هرکس شهید می‌شود در همین راه و تجلیل از آن قرار دارد، اظهار کرد: ما دین‌مان اسلام است و جامعه اسلامی نیز یک جامعه امن و سلامت است. آبرو و اخلاق و اموال مردم باید در این جامعه حفظ شود.
عکسی جدید از حسن روحانی در مجلس خبرگان
رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه‌چیز مردم باید در جامعه در امن و امان و سلامت باشد، جامعه اسلامی باید چنین باشد. باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.
وی افزود: جامعه اسلامی باید حیثیت مردم را حفظ کند. ما باید قدر سلامت جامعه را بدانیم و از آن دفاع کنیم.
۲۱۹۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 55997 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید