تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
1

توضیحات سخنگوی وزارت علوم درباره برگزاری اردوهای مختلط

دکتر علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم، در توئیتی اعلام کرد: تمرکز وزارت علوم بر افزایش شیب رشد علمی کشور و حمایت ازنخبگان است. وی ادامه داد: تعداد دانشمندان ایرانی یک درصد و دو درصد برتر جهان درحال افزایش است و تعداد دانشگاه‌های ایرانی در دانشگاه‌های برتر دنیا رشد چشمگیری داشته است. سخنگوی وزارت علوم […]



دکتر علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم، در توئیتی اعلام کرد: تمرکز وزارت علوم بر افزایش شیب رشد علمی کشور و حمایت ازنخبگان است.
وی ادامه داد: تعداد دانشمندان ایرانی یک درصد و دو درصد برتر جهان درحال افزایش است و تعداد دانشگاه‌های ایرانی در دانشگاه‌های برتر دنیا رشد چشمگیری داشته است.
سخنگوی وزارت علوم با اشاره به برگزاری اردوهای مختلط افزود: برگزاری اردوهای مختلط و یا پیگیری آن هرگز در دستور کار وزارت علوم نیست.

بیشتر بخوانید:
بنر استایل دانشجویی برای دانشجویان پسر و دختر در دانشگاه آزاد/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 64973 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید