تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
1

جایگاه رفاه دیجیتال ایرانیان در جهان

بر اساس شاخص کیفیت زندگی دیجیتال در سال ۲۰۲۳، ایران رتبه ۹۵ را به خود اختصاص داده است. امتیازات ایران به ترتیب عبارت‌اند از مقرون به صرفه بودن اینترنت ۶۸، کیفیت اینترنت ۱۰۴، زیرساخت الکترونیکی ۵۸، امنیت الکترونیکی ۱۲۰ و دولت الکترونیک ۹۲ است. بیشتر بخوانید: ۳۲۳ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ […]



بر اساس شاخص کیفیت زندگی دیجیتال در سال ۲۰۲۳، ایران رتبه ۹۵ را به خود اختصاص داده است. امتیازات ایران به ترتیب عبارت‌اند از مقرون به صرفه بودن اینترنت ۶۸، کیفیت اینترنت ۱۰۴، زیرساخت الکترونیکی ۵۸، امنیت الکترونیکی ۱۲۰ و دولت الکترونیک ۹۲ است.

بیشتر بخوانید:

۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر ۱۸۶۳۸۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107489 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.