تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۶

جزئیات آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی با ۴ فوتی/ عکس

جلال ملکی گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی کارگاه مبل سازی در محله مرتضی گرد خیابان فرهمند به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران بود، اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در یک کارگاه مبل سازی […]



جلال ملکی گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی کارگاه مبل سازی در محله مرتضی گرد خیابان فرهمند به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران بود، اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در یک کارگاه مبل سازی به وسعت ۳۰۰ متر آتش سوزی اتفاق افتاده بود که به دلیل حجم زیاد ابر و اسفنج بیشتر کندسوزی روی داده بود.

ملکی با بیان اینکه درب کارگاه از داخل قفل بود، گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی درب را باز کردند و با حجم بسیار زیاد دود ناشی از اسفنج مواجه شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش‌نشانان در حین عملیات متوجه طبقه بالا می‌شوند که محل استراحت کارگران بود و در آنجا چهار مرد جوان که تابعیت غیر ایرانی داشتند و به احتمال زیاد به دلیل دودگرفتگی ناشی از اسفنج که بسیار خطرناک است، جان خود را از دست داده بودند.
ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان هم مصدوم شد، گفت: جسد این چهار کارگر به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:
آتش‌گرفتن کابین آسانسور در یک ساختمان مسکونی
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11653 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید