تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
2

جواد هروی: ردصلاحیت شدم اما اعتراض نخواهم کرد /بیشتر اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ردصلاحیت شدند

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به اعلام نتایج صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، از ردصلاحیت خود خبر داد و بیان کرد: علت ردصلاحیت را باید از حضرات پرسید، ما که پاسخگو بودیم. تا به الآن علت ردصلاحیت من را اعلام نکردند و اعتراض نخواهم کرد. حقیقت پور: […]



جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به اعلام نتایج صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، از ردصلاحیت خود خبر داد و بیان کرد: علت ردصلاحیت را باید از حضرات پرسید، ما که پاسخگو بودیم. تا به الآن علت ردصلاحیت من را اعلام نکردند و اعتراض نخواهم کرد.
حقیقت پور: اکثر نمایندگان ادوار ردصلاحیت شدند /شورای نگهبان تجدیدنظر کند /۴ نفر ردصلاحیت شدند که می‌توانستند نیم میلیون رای بیاورند
وی درباره عدم اعتراض خود به نتایج گفت: در این زمانه که همه‌چی شفاف است، قضایا باید روشن باشد و من تمایلی به اعتراض ندارم.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره وضعیت کاندیداهای این حزب گفت: اجازه بدهید تا آخر شب ببینیم که وضعیتمان چگونه خواهد شد، تا به الآن خیلی از دوستان و اعضای شورای مرکزی حزب ردصلاحیت شدند.
۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102624 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید