تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

داماد آقای روحانی بودن جرم است؟ /مجری صداوسیما عضوی از شورای نگهبان است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی از جمله کاندیداهای انتخابات مجلس بود که از سوی هیات اجرایی ردصلاحیت شد. او در نامه ای اعتراضی به افشای برخی مسائل پرداخته و در بخشی از نامه خود خطاب به هیات نظارت نوشته است؛ نامه اعتراضی داماد حسن روحانی به هیئت نظارت درباره ردصلاحیتش/ […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی از جمله کاندیداهای انتخابات مجلس بود که از سوی هیات اجرایی ردصلاحیت شد. او در نامه ای اعتراضی به افشای برخی مسائل پرداخته و در بخشی از نامه خود خطاب به هیات نظارت نوشته است؛
نامه اعتراضی داماد حسن روحانی به هیئت نظارت درباره ردصلاحیتش/ نه پرچم آتش زدم، نه علیه نظام و کشور موضع گرفتم
آیا اینجانب با پسوند داماد آقای روحانی در اتتخابات ثبت نام کرده ام که در مرحله تحقیقات از همسایه ها پرسیدند که ایشان داماد آقای روحانی است؟ مگر داماد آقای روحانی بودن جرم است؟ یا ملاک رد یا تایید است؟ آیا روی آیفون منزل نوشته است «منزل داماد آقای روحانی»؟
صدا و سیما از لحظه ثبت نام در یک اقدام کور در حالیکه هنوز در روند بررسی تایید صلاحیت کاندیداها هستیم، به تخریب اینجانب پرداخته است. آیا این مجری محترم عضوی از شورای محترم نگهبان است؟ اگر نیست با چه اختیاراتی این توهین ها و تخریب ها را انجام داده است و چرا تا این لحظه کسی با او برخورد نکرده است؟ چطور این مجری دستور رد صلاحیت صادر می کند و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد؟
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 81836 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید