تاریخ: ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
1

دستگیری اوباش متواری در تهران

سرهنگ “سعید راستی” رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در اجرای مرحله چهارم طرح مقابله با اراذل و اوباش و در پی اقدام فرد شروری که باعث رعب و وحشت برای شهروندان، ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم عمومی در خیابان “خالد اسلامبولی” تهران کرده بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت […]



سرهنگ “سعید راستی” رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در اجرای مرحله چهارم طرح مقابله با اراذل و اوباش و در پی اقدام فرد شروری که باعث رعب و وحشت برای شهروندان، ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم عمومی در خیابان “خالد اسلامبولی” تهران کرده بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی خبر در دستور کار تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: دربررسی های اولیه مشخص شد این متهم از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت بوده و دارای سوابق متعدد شرارت و نزاع دسته جمعی، عربده کشی است.
این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان خالد اسلامبولی شناسایی و در عصرگاه روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را دستگیر و به مقراین پلیس منتقل کردند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران درپایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه ۱۱۰ ، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.
۴٧٢٣۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41571 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید