تاریخ: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
1

راز زندگی طولانی سگی که رکورددار گینس شد!/ عکس

بوبی، نژاد اصیل رافیرو دو آلنتجو از پرتغال که مسن‌ترین سگ جهان بود، در سن ۳۱ سالگی مرد. با توجه به رکوردهای جهانی گینس، بوبی پس از ۳۱ سال و ۱۶۵ روز زندگی در روز شنبه در خانه خود در پرتغال درگذشت. این سازمان به نقل از مالک بوبی، لئونل کاستا، می‌گوید که او در […]



بوبی، نژاد اصیل رافیرو دو آلنتجو از پرتغال که مسن‌ترین سگ جهان بود، در سن ۳۱ سالگی مرد. با توجه به رکوردهای جهانی گینس، بوبی پس از ۳۱ سال و ۱۶۵ روز زندگی در روز شنبه در خانه خود در پرتغال درگذشت.
این سازمان به نقل از مالک بوبی، لئونل کاستا، می‌گوید که او در طول زندگی‌اش هرگز به بند و قلاده نبود و با افزایش سن، بیشتر وقت خود را در حیاط خلوت ملکش با گربه‌ها می‌گذراند. همچنین بوبی منحصراً غذای انسانی می‌خورد و قبل از سرو برای حذف چاشنی‌ها آب می‌خورد.

باشگاه لانه آمریکا سگ‌های این نژاد را سگ‌های نگهبان دام با جثه متوسط می‌دانند که امید به زندگی معمولی آنها بین ۱۲ تا ۱۴ سال است. طبق گزارش‌های ثبت شده گینس، و با توجه به اسناد تولد او، «بوبی» در ۱۱ می ۱۹۹۲ به دنیا آمده است. همچنین سن او توسط اتحادیه دامپزشکان تایید شده بود.
بیشتر بخوانید:

بوبی رکورد «پیرترین سگ زنده» را که اخیراً توسط یک چیهواهوای ساکن اوهایو به نام اسپایک ۲۳ ساله به دست آمده بود، و رکورد «پیرترین سگ تاریخ» را که مدتها توسط یک سگ گاو استرالیایی ۲۹ ساله به نام بلوی بود، ثبت شده بود را شکست.
منبع: foxnews
۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 71726 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.