تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
1

رونمایی از نخستین لیست انتخاباتی +اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رای گیری گروه سیاسی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخاب گزینه ها در این جلسه انجام و اعضای این گروه لیست پنج نفره خود برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان،‌ ورزنه، جرقویه، کوهپایه و هرند را مشخص کردند. به روایت ایرنا، براساس رای گیری انجام شده، مهدی طغیانی، امیرحسین بانکی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رای گیری گروه سیاسی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخاب گزینه ها در این جلسه انجام و اعضای این گروه لیست پنج نفره خود برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان،‌ ورزنه، جرقویه، کوهپایه و هرند را مشخص کردند.
به روایت ایرنا، براساس رای گیری انجام شده، مهدی طغیانی، امیرحسین بانکی پور فرد، قدرت الله خسروشاهی، زهرا شیخی و تورج حاج رحیمیاننامزدهای نهایی لیست مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند هستند.
طغیانی، بانکی و شیخی نمایندگان فعلی اصفهان در مجلس شورای اسلامی هستند.

شورای ائتلاف‌ نیروهای انقلاب،‌ امنا و گام دوم دیگر گروه‌های سیاسی اصفهان هستند که در این مدت برای تعیین فهرست انتخاباتی فعال بوده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۲۱۹۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110708 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید