تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
3

رونمایی روسیه از بمب مرگبار یک و نیم تنی / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استفاده از مهمات هدایت شونده به خلبان جنگنده و بمب‌افکن‌ها امکان می‌دهد در فاصله‌ای ایمن از پدافند هوایی دشمن اقدام به شلیک کنند. بیشتر بخوانید:‌ در نقطه مقابل برای استفاده از مهمات سقوط آزادی چون بمب یک و نیم تنی FAB-1500 M54 باید از پدافند دشمن عبور کرد و در خط […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استفاده از مهمات هدایت شونده به خلبان جنگنده و بمب‌افکن‌ها امکان می‌دهد در فاصله‌ای ایمن از پدافند هوایی دشمن اقدام به شلیک کنند.
بیشتر بخوانید:‌

در نقطه مقابل برای استفاده از مهمات سقوط آزادی چون بمب یک و نیم تنی FAB-1500 M54 باید از پدافند دشمن عبور کرد و در خط مقدم نبرد اقدام به حمله کرد.

حالا روسیه با اضافه کردن کیت‌های مخصوص بمب‌های غول‌پیکر معمولی FAB-1500 M54 را به مهمات هدایت شونده تبدیل کرده است.
نخستین عکس‌ از این مهمات نشان می‌دهد که این کیت با اضافه کردن بال‌های جمع شونده و دم به بمب FAB-1500 M54 بردی چند ده کیلومتری به آن خواهد بخشید.
با توجه به احتمال استفاده از هدایت ماهواره‌ای می‌توان به دقت اصابت این بمب‌ها نیز خوشبین بود. هر چند در صورت دقت ناکافی نیز با توجه به قدرت ویرانگرشان دردسر بزرگی برای اوکراین خواهند بود.
منبع:‌ درایو
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104825 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.