تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
1

زنان خانه‌دار و دانشجویان با این شرایط خودشان را بیمه کنند/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به قوانین سازمان تامین اجتماعی تمام دانشجویان می‌توانند هم‌زمان با تحصیل تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند. همچنین زنان خانه‌داری که متاهل و فاقد فرزند بوده و از طریق همسر خود از خدمات درمانی استفاده می‌نمایند و دختران مجردی که تحت کفالت پدر هستند می‌توانند با عقد قرارداد تحت […]



به گزارش خبرآنلاین، با توجه به قوانین سازمان تامین اجتماعی تمام دانشجویان می‌توانند هم‌زمان با تحصیل تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند. همچنین زنان خانه‌داری که متاهل و فاقد فرزند بوده و از طریق همسر خود از خدمات درمانی استفاده می‌نمایند و دختران مجردی که تحت کفالت پدر هستند می‌توانند با عقد قرارداد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند.
کارشناس این سازمان دراین‌باره به خبرآنلاین می‌گوید: «بیمه دانشجویی و زنان خانه‌دار زیرمجموعه بیمه مشاغل آزاد یا طرح فراگیر می‌شوند، حق پرداخت این نوع بیمه‌ها سه نرخ ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد دارند.»
او ادامه می‌دهد: «تعهدی که سازمان تامین اجتماعی در مقابل نرخ ۱۲ درصد دارد شامل بازنشستگی می‌شود. تعهد سازمان برای پرداخت حق بیمه ۱۴ درصدی شامل بازنشستگی و بیمه عمر است. همچنین تعهد سازمان برای پرداخت حق بیمه ۱۸ درصدی علاوه بر بازنشستگی و بیمه عمر، شامل خدمات از کار افتادگی هم می‌شود.»
او بیان می‌کند: «هرکدام از بیمه‌شدگان دانشجویی و زنان خانه‌دار که بخواهند علاوه بر خدمات بازنشستگی، عمر و از کار افتادگی از خدمات درمانی هم استفاده کنند به حق بیمه پرداختی آن‌ها مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اضافه می‌شود.»

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92082 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید