تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
2

سانحه در نزدیکی قطار شهری یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ عباس عابدینی اظهار کرد: در این حادثه که ساعت چهار و ۶ دقیقه بامداد پنجشنبه در ورودی کوثر اتفاق افتاد، یک دستگاه پژو با پنج نفر سرنشین از مسیر منحرف و با برخورد به گاردریل وسط بلوار وارد فضای سبز بلوار شده بود. رئیس پلیس راهور مشهد بیان کرد: در اثر شدت این حادثه […]



سرهنگ عباس عابدینی اظهار کرد: در این حادثه که ساعت چهار و ۶ دقیقه بامداد پنجشنبه در ورودی کوثر اتفاق افتاد، یک دستگاه پژو با پنج نفر سرنشین از مسیر منحرف و با برخورد به گاردریل وسط بلوار وارد فضای سبز بلوار شده بود.
رئیس پلیس راهور مشهد بیان کرد: در اثر شدت این حادثه دست یک خانم از سرنشینان این خودرو قطع شده بود که متأسفانه این فرد در بیمارستان جان باخت.
وی افزود: ۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند، طبق بررسی‌های اولیه عدم توانایی در کنترل خودرو علت وقوع این حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.
مرتضی مهاجر، مدیر روابط عمومی قطار شهری مشهد نیز اظهار کرد: این خودرو وارد حریم ریلی مترو نشده و هیچ خسارتی به حریم ریلی قطارشهری وارد نشده است.
بیشتر بخوانید:
تصادف خونین در تبریز؛ تریلی خودروها را له کرد/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25717 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید