تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

سرمربی قطر: ایران سخت‌ترین است، فینال نرفتن باخت نیست!

مارکس لوپس سرمربی قطر می‌گوید او هیچ توجهی به حواشی پیرامون انتخاب داور کویتی نخواهد داشت.به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند. مارکس لوپس، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری قبل از این […]



مارکس لوپس سرمربی قطر می‌گوید او هیچ توجهی به حواشی پیرامون انتخاب داور کویتی نخواهد داشت.به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند. مارکس لوپس، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری قبل از این بازی گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. ما با قدرت و تمرکز کافی به بازی فردا می‌آییم و می‌خواهیم در بازی فردا به پیروزی برسیم.ایران بسیار قوی استاو درباره این که بازی با ایران، سخت‌ترین دیدار قطر خواهد بود؟ گفت: ایران تیم بسیار قوی‌ای است‌. ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گرفتیم و فردا با ایرانی بازی می‌کنیم که هدف و انگیزه مشابه با ما دارد.ایران سال‌هاست قهرمان نشدهسرمربی قطر درباره ایجاد انگیزه برای بازیکنان قطر که تجربه قهرمانی این رقابت‌ها را دارند، بیان کرد: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و سختی بازی با ایران را می‌دانیم. ایران سال‌هاست که این رقابت‌ها را نبرده ولی ما می‌خواهیم به فینال برسیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.خط حمله ایران خیلی قدرتمند استلوپس درباره برنامه‌اش برای کنترل ضدحملات ایران هم گفت: ما می‌دانیم که خط حمله ایران خیلی قدرتمند است و تلاش می‌کنیم که آنها را کنترل کنیم ولی من نمی‌توانم توضیح دهم که چه برنامه‌ای دارم و فردا در زمین خواهیم دید.دوست نداریم بازی به پنالتی بکشداو درباره این که برنامه‌ای برای ضربات پنالتی دارد؟ گفت: ما می‌خواهیم در زمان عادی بازی به برتری برسیم.بدون ترس مقابل ایران بازی می‌کنیمسرمربی قطر ادامه داد: بازیکنان مصدوممان را در بازی فردا داریم و می‌خواهیم بدون ترس وارد زمین شویم. ما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در بازی فردا داشته باشیم.هیچ توجهی به داور ندرملوپس درباره انتخاب داور کویتی برای بازی فردا اظهار داشت: من فقط روی تیمم تمرکز کرده‌ام و به داور و باقی موارد بازی فردا توجه نمی‌کنم.او ادامه داد: ما شیوه خودمان را در بازی فردا بازی می‌کنیم. ممکن است که از بازیکنان تهاجمی در بازی فردا استفاده کنم، شاید هم نه. ما فردا می‌خواهیم ببریم و ممکن است سبک بازی‌مان تهاجمی یا تدافعی باشد.فردا سخت‌ترین بازی ماستسرمربی تیم ملی قطر همچنین گفت: ما فقط دو روز فرصت ریکاوری داشتیم. بازی فردا سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. ما تمام توانمان را برای بازی فردا می‌گذاریم و می‌دانیم جایی هستیم که نام‌های بزرگی مانند استرالیا نتوانسته‌اند به آن برسند. تیم‌های قوی‌تر هم حذف شده‌اند و هر چیزی ممکن است.زمان کمی داشتیم اما انگیزه‌مان بالا بودسرمربی قطر ادامه داد: من تلاش می‌کنم به بازیکنان فرصت بازی کردن بدهم و مطمئن شوم که آنها آمادگی بازی کردن دارند. درست است که ما فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم اما تیم ما انگیزه بسیار بالایی داشته است. ما از تمام امکانات لازم استفاده کردیم که به این سطح برسیم و حالا می‌خواهیم به فینال برسیم.انگیزه رسیدن به فینال را داریممارکس لوپس در پاسخ به این سوال که شکست در نیمه نهایی برای او ناکامی محسوب می‌شود؟ عنوان  کرد: این دومین بار است که به نیمه نهایی رسیده‌ایم. ما انگیزه لازم را برای رسیدن به فینال داریم. من نمی‌توانم بگویم که نرسیدن به فینال شکست است. فکر نمی‌کنم اینطور باشد. با این حال ما می‌خواهیم و رویای این را داریم که قهرمان شویم. برای توصیف شرایط ما باید بگویم، استرالیا، ژاپن و عربستان در رسیدن به این مرحله ناکام بوده‌اند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111918 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید