تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

سید محمد خاتمی پیام جدید داد

متن پیام تسلیت به شرح زیر است: به نام خداوند جان آفرین شاعر بلندآوازه و اندیشمند فرهیخته و دوستدار ایران، جناب آقای احمدرضا احمدی دیده از این جهان فروبست و همه دوستداران ادب و فرهنگ و ایران را داغدار کرد. من این مصیبت را به همه اصحاب فضل و دانش و هنر و به انبوه […]



متن پیام تسلیت به شرح زیر است:
به نام خداوند جان آفرین
شاعر بلندآوازه و اندیشمند فرهیخته و دوستدار ایران، جناب آقای احمدرضا احمدی دیده از این جهان فروبست و همه دوستداران ادب و فرهنگ و ایران را داغدار کرد.

من این مصیبت را به همه اصحاب فضل و دانش و هنر و به انبوه یاران ارادتمندان این عزیز، به ویژه به همسر مهربان و گرانقدر و دختر ارجمند و با فرهنگ ایشان سرکار ماهور خانم احمدی صمیمانه تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبائی و پاداش نیکو مسئلت می کنم.

یادش گرامی و روانش شاد باد!
سید محمد خاتمی ۱۴۰۲/۴/۲۰

۲۱۶۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15993 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید