تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۲
6

صدیقه بچه دزد معروف تهران که بود؟/ عکس

ماموران کلانتری ۱۶ تهران در سال ۱۳۵۲ با یافتن کودکی گمشده، رباینده و قاتل چند کودک در تهران را دستگیر کردند.در مرداد ۱۳۵۲، راز مفقود شدن چند کودک در تهران افشا شد. بعد از گم شدن کودکی خوزستانی به نام رامین در ایستگاه راه آهن تهران، ماموران در جستجوی او به زنی ۵۰ ساله به […]



ماموران کلانتری ۱۶ تهران در سال ۱۳۵۲ با یافتن کودکی گمشده، رباینده و قاتل چند کودک در تهران را دستگیر کردند.در مرداد ۱۳۵۲، راز مفقود شدن چند کودک در تهران افشا شد. بعد از گم شدن کودکی خوزستانی به نام رامین در ایستگاه راه آهن تهران، ماموران در جستجوی او به زنی ۵۰ ساله به نام صدیقه برخوردند. این زن که همراه رامین در حال فرار بود، به تازگی از اردوگاهی که برای نگهداری زنان مسن و بی سرپرست تاسیس شده بود، گریخته و خود را به راه آهن رسانده بود. با اعترافات او پرده از اسرار مفقود شدن ۲ کودک در محله گود عرب‌ها و همچنین غرق شدن یک کودک در آب انباری پیرامون محله سرآسیاب برداشته شد.

این زن که از لحاظ روانی تعادل نداشت با مهربانی کودکان را فریفته و با خود همراه می‌کرد. این شگرد و همچنین توصیفات کودکانی که گم شده و پس از پیدا شدن درباره شخص رباینده خود توضیحاتی داده بودند، ماموران را به این باور رساند که صدیقه در بسیاری از موارد مشابه دست داشته است. او که به تشخیص کارآگاهان تعادل روانی نداشت، خود را همسر مردی راننده کامیون و مادر چند کودک معرفی می‌کرد. تحقیقات ماموران اداره آگاهی تهران پیرامون او و کودکان دیگری که احتمال می‌ر فت، توسط این زن ربوده شده‌اند شروع شد. روزنامه اطلاعات عکس و گزارش این رویداد را ۴ مرداد ۱۳۵۲ منتشر کرد.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26549 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید