تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
2

صورتی که در مریخ پیدا شد/ نمایی که جهان را شگفت‌زده کرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آن زمان، دانشمندان این «چهره» ها را به عنوان سایه روشن توصیف می‌کردند، اما در طول دهه‌ها در میان کسانی که گمان می‌کردند بیگانگان تمایل زیادی به ساختن سازه ها دارند، این چهره ها محبوب شده اند. هنگامی که این تصویر در ابتدا به دست آمد، دانشمند ارشد وایکینگ، جری […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آن زمان، دانشمندان این «چهره» ها را به عنوان سایه روشن توصیف می‌کردند، اما در طول دهه‌ها در میان کسانی که گمان می‌کردند بیگانگان تمایل زیادی به ساختن سازه ها دارند، این چهره ها محبوب شده اند.

هنگامی که این تصویر در ابتدا به دست آمد، دانشمند ارشد وایکینگ، جری سوفن، «چهره روی مریخ» را «ترفند نور و سایه» دانست. سنگ‌هایی که ممکن است از زاویه دیگر به شکلی دیگر دیده شوند و اینکه به شکل صورت انسان دیده می‌شوند کاملا تصادفی است.
گزارش «ظاهر شدن چهره های عجیب در مریخ» را در این باره بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23969 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.