تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۲
2

عکس| اولین تصویر از سیستم VAR ورزشگاه آزادی

ورود سیستم VAR در ورزشگاه آزادی حرف و حدیث‌های فراوانی را به همراه داشت اما بالاخره این اولین مرتبه‌ای است که این ورزشگاه قرار است از این تکنولوژی برای کمک به داوری بهره ببرد. وسایل مربوط به این تکنولوژی الکترونیکی روز جمعه به تهران رسیده و در ورزشگاه آزادی نصب شده و داوران و تیم […]



ورود سیستم VAR در ورزشگاه آزادی حرف و حدیث‌های فراوانی را به همراه داشت اما بالاخره این اولین مرتبه‌ای است که این ورزشگاه قرار است از این تکنولوژی برای کمک به داوری بهره ببرد.
وسایل مربوط به این تکنولوژی الکترونیکی روز جمعه به تهران رسیده و در ورزشگاه آزادی نصب شده و داوران و تیم VAR در ورزشگاه آزادی مشغول تست آن هستند که البته ظاهرا روز گذشته مسائلی داشت که باید تا قبل از شروع مسابقه این مسائل هم رفع شود.
در ادامه اولین تصویر منتشر شده از این سیتم در ورزشگاه آزادی را مشاهده می‌فرمایید.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 51902 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید