تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

عکس‌| پیام کنایه‌آمیز کنعانی و خلیل‌زاده برای کی‌روش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران شب گذشته با نتیجه ۴ بر صفر قطر را شکست داد و قهرمان تورنمنت چهارجانبه اردن شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی دو بار مقابل تیم کی‌روش گلزنی کرد و به نوعی انتقام نیمکت‌نشینی در جام جهانی را از او گرفت. کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده بابت نیمکت‌نشینی در جام […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران شب گذشته با نتیجه ۴ بر صفر قطر را شکست داد و قهرمان تورنمنت چهارجانبه اردن شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی دو بار مقابل تیم کی‌روش گلزنی کرد و به نوعی انتقام نیمکت‌نشینی در جام جهانی را از او گرفت. کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده بابت نیمکت‌نشینی در جام جهانی به شدت از دست کی‌روش ناراحت بودند و همین باعث شد مقابل قطر انگیزه‌های ویژه‌ای داشته باشند.
این دو پس از بازی هم پستی مشترک در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و نوشتند: «صبر اوج احترام به حکمت خداست.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68630 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید