تاریخ: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
2

فرزند سردار سلیمانی از زاکانی چه انتقادی کرد؟

به گزارش خبرآنلاین، سلیمانی، عضو شورای شهر تهران در انتقادات از زاکانی، شهردار تهران گفت: اگر قبلاً مردم ۲۰ دقیقه منتظر اتوبوس می‌ماندند حالا گاهی تا یکساعت یا یکساعت و نیم در صف‌های طولانی منتظر می‌مانند. او ادامه داد: آثار عملی وعده‌های مدیریت شهری در دسترس مردم قرار نگرفته یعنی محلی از اعراب برای مردم […]



به گزارش خبرآنلاین، سلیمانی، عضو شورای شهر تهران در انتقادات از زاکانی، شهردار تهران گفت: اگر قبلاً مردم ۲۰ دقیقه منتظر اتوبوس می‌ماندند حالا گاهی تا یکساعت یا یکساعت و نیم در صف‌های طولانی منتظر می‌مانند.
او ادامه داد: آثار عملی وعده‌های مدیریت شهری در دسترس مردم قرار نگرفته یعنی محلی از اعراب برای مردم ندارد.
سلیمانی افزود: این که می‌گوییم تا سال ۱۴۰۴ یا ۱۴۲۰ الگوی موفق جهان اسلام باشیم مشکل امروز مردم تهران را حل نمی‌کند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 51300 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید