تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
2

فوری/جلسه بررسی استعفای الیاس نادران غیرعلنی شد

بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت. استعفا و تحصن؛ چالش‌هایِ لحظه آخری قالیباف در صندلی ریاست مجلس /نادران از چه چیزی دلخور است؟ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، پس از آغاز جلسه اعلام کرد: از آنجا که تعدادی از نمایندگان درخواست دادند تا تقاضای […]



بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت.
استعفا و تحصن؛ چالش‌هایِ لحظه آخری قالیباف در صندلی ریاست مجلس /نادران از چه چیزی دلخور است؟
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، پس از آغاز جلسه اعلام کرد: از آنجا که تعدادی از نمایندگان درخواست دادند تا تقاضای استعفای آقای نادران در جلسه‌ غیرعلنی مورد بررسی قرار گیرد طبق ماده ۱۰۲ آیین‌نامه، نماینده متقاضی ۱۵ دقیقه فرصت دارد تا درخواست خود را برای برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی مطرح کند.
سپس رای گیری انجام می‌شود و اگر دو سوم نمایندگان به این درخواست رای دادند جلسه به صورت غیرعلنی ادامه می‌یابد و درخواست استعفا در جلسه غیرعلنی بررسی می‌شود اما اگر نمایندگان مخالفت کردند جلسه مجلس شورای اسلامی علنی شده و درخواست استعفا در جلسه علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
حمله تند نادران به قالیباف: رئیس مجلس دنبال شریک جرم است /احساس خطر می کنم /یک سال است که استعفا داده‌ام
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85263 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید