تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۴۴
2

قتل دختر جوان توسط پدرش؛ پیکر او در سد پیدا شد/ جزئیات

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: در پی کشف جسد یک دختر جوان در سد شهرستان سردشت، تحقیقات قضایی درخصوص موضوع در دستور کار دادسرای سردشت قرار گرفت. وی افزود: پدر این مرحومه احضار و در بازجویی های اولیه به ارتکاب قتل اقرار و علت و انگیزه قتل را مسائل ناموسی عنوان […]



ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: در پی کشف جسد یک دختر جوان در سد شهرستان سردشت، تحقیقات قضایی درخصوص موضوع در دستور کار دادسرای سردشت قرار گرفت.
وی افزود: پدر این مرحومه احضار و در بازجویی های اولیه به ارتکاب قتل اقرار و علت و انگیزه قتل را مسائل ناموسی عنوان کرد و با تفهیم اتهام قتل عمدی با قرار بازپرس بازداشت و روانه زندان شد.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این حادثه ناگوار به علت اختلافات خانوادگی بوده ادامه داد: در جهت کشف حقیقت تمامی اقدامات علمی و فنی قضایی به دستور بازپرس و دادستان سردشت از جمله نمونه برداری DNA این مرحومه انجام و جهت تکمیل تحقیقات به آزمایشگاه جنایی ارسال شده است.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 55346 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید