تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

قدرت موشکی ایران در منطقه و جهان در سخنان حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزاری مراسمی چون «میهمانی ۱۰ کیلومتری، نماز جمعه، اعتکاف و راهپیمایی هایی که در مناسبت های مختلف انجام می شود به عنوان نمونه هایی از عدم توفیق دشمن در جداکردن مردم از دین و عقایدشان ذکر کرد و گفت: «بیشترین حمله امروز متوجه حضرت آقاست. بیشترین حمله. چرا؟«چون او قائمه […]



رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزاری مراسمی چون «میهمانی ۱۰ کیلومتری، نماز جمعه، اعتکاف و راهپیمایی هایی که در مناسبت های مختلف انجام می شود به عنوان نمونه هایی از عدم توفیق دشمن در جداکردن مردم از دین و عقایدشان ذکر کرد و گفت: «بیشترین حمله امروز متوجه حضرت آقاست. بیشترین حمله. چرا؟«چون او قائمه خیمه است. این خیمه به وجود او برپاست امروز. و چه خلف صالحی برای امام (ره) . و چه جانشین خوبی برای امام (ره). همه اهداف امام (ره) را ایشان دنبال کرد و یک به یک دارد به ثمر می رساند.»
وی در ادامه افزود: «امروز چرا جرات نمی کنند به ما حمله کنند؟ می ترسند. امروز هیچ جایی از رژیم غاصب اسرائیل از برد موشک های ما دور نیست. آن هم دقیق به هدف می زند. بدون خطا. این چیز کمی نیست.»
بیشتر بخوانید:
محمدی گلپایگانی: دشمن در فضای مجازی به دنبال بی‌حجابی است/رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند/عجله نکنیم کارهای اساسی در حال انجام است

۲۱۶۲۱۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15733 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید