تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
1

مذاکره با طالبان برای جلوگیری از کشت خشخاش به روایت آیت الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید. آقای [محمد] فلاح، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، همراه دو نفر از [وزارت] اطلاعات آمدند.گزارشی از وضع ناموفق مبارزه با مواد مخدر و ناامنی‌های ناشی از آن دادند و گفتند، در مذاکره با طالبان، موفق شده‌اند که دستور جلوگیری از کشت خشخاش توسط […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.
آقای [محمد] فلاح، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، همراه دو نفر از [وزارت] اطلاعات آمدند.گزارشی از وضع ناموفق مبارزه با مواد مخدر و ناامنی‌های ناشی از آن دادند و گفتند، در مذاکره با طالبان، موفق شده‌اند که دستور جلوگیری از کشت خشخاش توسط رهبر طالبان صادر شود. گروهی از ایران به هلمند رفته‌اند و عدم‌ کشت خشخاش و کاشت ذرت به جای آن را دیده‌اند، ولی چون طالبان انتظار داشت که تحریم‌ها علیه آنها کم شود، ولی برعکس زیادتر شده، ممکن است دستورشان لغو شود . غربی‌ها، برخلاف قول‌هایی‌که به ایران داده‌اند، اصلاً کمک نمی‌کنند. پیشنهاد نزدیک‌شدن به طالبان و عدم مبارزه با ترانزیت را داشتند؛ اشکالات پیشنهاد را گفتم.
روایت آیت الله هاشمی از انتقاد روزنامه های اصلاح طلب به علی مطهری
دکتر [عیسی] کلانتری، وزیرکشاورزی آمد و خواست که برای شروع بهره‌برداری از یکی از واحدهای نیشکر اهواز، به خوزستان بروم. انتظار ندارد که پس از قانونی‌ شدن ادغام [وزارتین] جهاد [سازندگی] و کشاورزی، در مسئولیت وزارت باشد.کشاورزان نمونه آمدند. وزیر کشاورزی و یکی از آنها گزارش دادند. الواح تقدیر بیست نفرشان را دادم و دربارۀ راه‌های تقویت کشاورزی، از قبیل مهار آب‌ها، آبیاری تحت‌ فشار، سرمایه‌گذاری بیشتر، علمی‌کردن‌کشاورزی و متناسب با قیمت‌ها و پیدا کردن بازار صادراتی و تأمین به‌موقع نهاده‌ها، صحبت‌کردم. عصر، مصاحبه‌ای با آقای صادق‌الحسینی لبنانی داشتم؛ برای تهیه کتابی می‌خواهد.ۀ راه‌های تقویت کشاورزی، از قبیل مهارآب‌ها، آبیاری تحت‌ فشار، سرمایه‌گذاری بیشتر، علمی‌کردن‌ کشاورزی و متناسب با قیمت‌ها و پیداکردن بازار صادراتی و تأمین به‌موقع نهاده‌ها، صحبت‌کردم.
۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101500 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید