تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۹
3

مردان هفت برابر زنان در تصادفات تهران مقصر هستند

سرهنگ جوانبخت طبح امروز شنبه در گفت وگویی اظهارداشت: نحوه و رفتار رانندگی خانم ها و آقایان بدلیل تفاوت های ساختاری و فیزیولوژیکی که دارند با یکدیگر کاملاً متفاوت است. وی بیان داشت: در ۸۸ درصد تصادفات جرحی سال ۱۴۰۲ مردها مقصر بودند و فقط در ۱۲ درصد تصادفات بانوان مقصر شناخته شدند رییس اداره […]



سرهنگ جوانبخت طبح امروز شنبه در گفت وگویی اظهارداشت: نحوه و رفتار رانندگی خانم ها و آقایان بدلیل تفاوت های ساختاری و فیزیولوژیکی که دارند با یکدیگر کاملاً متفاوت است.
وی بیان داشت: در ۸۸ درصد تصادفات جرحی سال ۱۴۰۲ مردها مقصر بودند و فقط در ۱۲ درصد تصادفات بانوان مقصر شناخته شدند
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خانم‌ها تخلفات حادثه‌ساز را کمتر تجربه می‌کنند و انتخاب آنها معمولا احتیاط هست و معمولا خیلی رفتارهای پرخطر و ریسک‌پذیر را انجام نمی‌دهند.
به گفته سرهنگ جوانبخت، آقایان بخاطر اینکه به استقبال تخلفات حادثه ساز می‌روند در تصادفات جرحی شاهد آن هستیم که بیشتر مقصر هستند.
وی تاکید کرد: خانم‌ها رانندگی محتاطانه‌تری نسبت به آقایان دارند و به اصطلاح اول گواهینامه می‌گیرند و سپس رانندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
۷ سرنشین پراید در تصادف با کامیون جان باختند/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9635 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید