تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۴۲

مریم مومن و منظومه احساسش

تصویر جالب و دیدنی از مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت در کنار مادر جوانش را ببینید. به گزارش تیترکوتاه، تصویر جالب و دیدنی از مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت در کنار مادر جوانش را ببینید. مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در اردبیل است.مریم مومن فارغ‌التحصیل رشته بازیگری […]



تصویر جالب و دیدنی از مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت در کنار مادر جوانش را ببینید.

به گزارش تیترکوتاه، تصویر جالب و دیدنی از مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت در کنار مادر جوانش را ببینید.

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در اردبیل است.مریم مومن فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. مریم مومن در سال ۱۳۹۶ در تست بازیگری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شرکت کرد و قبول شد. مریم مومن با سریال بانوی عمارت به شهرت زیادی رسید. مریم مومن مجرد است وازدواج نکرده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26098 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید