تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور: ما اطمینان می‌دهیم که انتخابات در یک امنیت کامل برگزار شود

سید مجید میراحمدی با بیان این‌که «با حکم وزیر کشور، ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است»، گفت: این ستاد تاکنون سه جلسه برگزار کرده است جلسه بعدی در چند روز آینده تشکیل می شود. وی ادامه داد: ما اطمینان می‌دهیم که انتخابات در یک امنیت کامل برگزار شود و با هیچ مشکل امنیتی مواجه نخواهیم […]



سید مجید میراحمدی با بیان این‌که «با حکم وزیر کشور، ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است»، گفت: این ستاد تاکنون سه جلسه برگزار کرده است جلسه بعدی در چند روز آینده تشکیل می شود.
وی ادامه داد: ما اطمینان می‌دهیم که انتخابات در یک امنیت کامل برگزار شود و با هیچ مشکل امنیتی مواجه نخواهیم بود.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه؛ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.
کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30252 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید